لپ تاپ استوک دل Latitude 7420
نوشته شده توسط : sonia

لپ تاپ دل Latitude 7420

لپ تاپ استوک دل Latitude 7420 از جمله محصولات پرفروش و محبوب در بازار کامپیوتر است. این دستگاه با پردازنده intel i7-1185G7 و ظرفیت حافظه رم 32 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت دستگاه قدرتمندی برای انجام کارهای روزمره و حتی بازی‌های سبک و سنگین است.

همچنین، دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی با کیفیت عالی و رزولوشن صفحه نمایش 1920×1080 پیکسل با کیفیت تصویر FHD می‌باشد. کارت گرافیک استفاده شده در این دستگاه Intel Iris Xe از شرکت intel است. نوع پنل صفحه نمایش در این دستگاه از نوع IPS و نوع بورد آن نیز DDR5 می‌باشد.

 

لپ تاپ دل Latitude 7420  

لپ تاپ تاپ دل ( Dell )لپ تاپ دل سری لتیتود Dell Latitude14"core i7
لپ تاپ لتیتود 14 اینچ دل Dell Latitude 7420 i7
لپ تاپ دل لتتیود 7420 i7 یک لپ تاپ اداری فوق العاده با رم 32 گیگ با طراحی ظریف و سبک دارای CPU نسل 11 اینتل Tiger Lake و گرافیک Iris Xe

حداکثر بهره وری در مکان های بیشتر
به کار بپردازید: با باز کردن درب لپ تاپ را روشن کنید، سپس به لطف قابلیت Modern Standby همگام بمانید. با حسگر مجاورت ExpressSign-in یا حسگر اثرانگشت اختیاری در دکمه روشن/خاموش، فوراً وارد شوید.

با اطمینان متصل شوید: Intel® Wi-Fi 6 (Gig+) سرعتی تقریباً 3 برابر سریع‌تر و امنیت نسل بعدی را به رایانه‌های شخصی و شبکه‌های بی‌سیم ارائه می‌کند. هنگامی که بدون Wi-Fi در حال حرکت هستید، با سرعت پهنای باند موبایل همراه 4G LTE سریع متصل بمانید. با استفاده از فناوری eSIM که به اپراتورهای جهانی بیشتری بدون نیاز به تعویض سیم کارت متصل می شود، به راحتی سفر کنید.

در هر کجا کار کنید: لپ تاپ های ما دارای گوریلا گلس هشتند، که نوآوری های شیشه ای ممتاز را برای خوانایی و دوام بهتر ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید در هر جایی که کار شما را می کشد، کار کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: